Mladi junaki iz SUPERHEARO orchestra pomagajo glasbenim talentom z manj možnostmi

Dvainštirideset nadobudnih glasbenikov, ki so si nadeli ime SUPERHEARO orchestra, je v začetku septembra predstavilo videospot za priredbo svetovne glasbene uspešnice Good Life skupine OneRepublic. S tem so podprli projekt Botrstvo, saj bodo s prodajajo priredbe pomagali drugim glasbeno talentiranim otrokom iz družin z manj priložnostmi, ki jim bo Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje pokrila stroške glasbenega izobraževanja(vpisnina in letna šolnika za več kot 6 otrok, odvisno od prodaje priredbe v iTunes trgovini).

Dober glas seže v deveto vas, in mlade heroje, stare od devet do šestnajst let, so opazili tudi njihovi vzorniki, ki so mladinski orkester javno pohvalili na svojih družbenih omrežjih. Po objavah OneRepublic na njihovih družbenih omrežjih je videospot na YouTube kanalu v dveh tednih dosegel več kot 60.000 ogledov, videospot pa se lahko pohvali tudi s številnimi pozitivnimi komentarji na družbenih omrežjih.

Za glasbeno  izobraževanje otrok Botrstva lahko prispeva vsak z nakupom priredbe v iTunes trgovini. Universal Music in Telekom Slovenije, ki je omogočil kampanjo in priredbo skladbe uporabil v svoji jesenski oglaševalski kampanji, sta se odpovedala dobičku od prodaje skladbe, donacijo pa bosta tudi dodatno  finančno podprla.

Video za priredbo si lahko ogledate tukaj – http://www.youtube.com/watch?v=CkfqtCN4QUg.